Eeveelution Rp (No Need for pokemon username or pic)

Start (in the comments)

???
<< First < Previous
Next > Most Recent >>
From the Author
we will RP in the comets now
@Lunar_eclipse: question: can lunar be a tree? Vote!
yeah
Reader Comments
Leave a Comment
Cristal: hey espeon did you know sylveon went on a vacation
Pearl:She did?!?
Cristal: Yeah She Did
Sylvia: that's a lie. I've just been freaked out from umbreon stalking me all the time
Pearl: okay WAIT!.......
U-U-UMBREO-O
Cristal: Here She Goes Again
comercole ???
role playing sounds fun
Wait who is speed?
And @comercole roleplaying is fun tell that to the people here
... Can I be my self?
@Tyler The Shiny Jolteon: this is only ES characters. And everyone else is taken.
@Emily the shy sylveon: Actually, I was requested to be in ES, soooooooo... yeah.
Uh wait theres still some people left I think:
Aunt Mollie
Brian
Uncle Bolt (something like that)
Trace
The cameo ppl
Other not-main characters
@Ima Fishtick: the MAIN characters. So, no.
Oh ok
@Ima Fishtick: also, you've missed a couple of ships.
Bgybbhubsusuhbuhnahanmkkamjkajknjisnjisjjisijnshjnshisnhus jhs husbshuhshusbuhshu- ud hdubdhud husbsnhsu shunsuh uhdb shunshus hus hs husbusnhuwnwjiwnwjinwhuinwhji wjhi wjni win whj sjnisnhuownuhiwnnwi qjhinwjhinwhjinwhjiwnhjinwjhwinjhwinwbjwjbwnjhwnuwhhuwhnwbjbqbuhqbhiqhuh Yuhwuiwjwjwjuw,uwuuwuuwuwuwuwwgygeyegyyeyygygetgetgtetygsgysbybsibisuibsumhumhusiuhmiuhhhm uuhmsugvimsugmvsvunggusnsfvbsicgngnvsgungvgnufcfyubsybufayubcafbfaubffbafubayffubayffbfufy buafyfuabhttps://refsheet.net/ImaFishtick
Cristal: Wait Was That Umbreon?
Pearl: WHERE!
Flare: Huh guys whats going on???
Nvm...don’t have perms (SOMEONE BANNED MY PIXL ACCOUNT NOW TOO WHO IS DOING THAT!!!)
My Scizor account
ONE OF YOU BETTER TELL ME WHO THE HELL IS BANNING ALL MY ACCOUNTS!
NO THESE ARENT DIFFERENT PEOPLE SO WHOEVER BANNED THE SCIZOR ACCOUNT THAT IS STILL ME PIXLYJOLT IF YOU WANT PROOF THEN SEE THE EMAILS IS USED FOR ALL MY ACCOUNTS!
ESLazuli ???
Nope...my main account is still banned...
Cristal:oh its nothing flareon just espeons gone crazy again
I wanna be Manaphy :3
@Lunala Lady: ok i'll ask her
@Flaming_Eclipse: ok ill ask i love ESMV
Lazuli: Hi Sylvia hi pearl
......pearl
ESLazuli ???
I’m Lazuli
@I LOVE ESMV: make a charicter named icy and she will be a glaceon
ESLazuli ???
This is Eeveelution Squad
Sunshine: Hi pearl
Sunshine: *says cutely* pearl?
Sunshine: daddy?
Sunshine: Vee
Sunshine: What does unban mean?
In real life I'm 9 years old
Sunshine: ............
Sunshine: Is daddy speed here?
I'm in fourth grade
Im. Also.In.4th.Grade (maybe)
Lmao people need to guess if im a 9YO or a 12yo
It means to get unbanned.
Wait no
Unban:
Remove a ban from somebody.
Ban:
To kick somebody from the website for a long or short period of time.
Why is this fuckery of a comic still here?
Guest ???
DADO DADO DADODADODADODADODDADOOODADADODADO. THE
No
Umbreon: What is happening?